top of page
Search
  • Writer's pictureAlexandra Curic

Noutati

Updated: Sep 5, 2023

5 septembrie 2023


Bună, dragilor.

Acum sunt în vacanta, la mare, in Toscana.

Neavând pc-ul la mine nu pot edita de aici conținutul site-ului, dar deocamdată scriu aici pe blog câteva reviews despre mine.

As fi avut mai multe, dar nici nu îmi place sa mint (sa fabulez reviewuri ce dau bine) și nici nu obișnuiesc sa cer persoanelor cu care am interacționat reviews.

Oana Nicoleta

"Alexandra e genul meu de artist. O fata sensibila, care traieste dupa propriile reguli si are un simt estetic aparte. Imi place cum se imbraca, cum picteaza, cum priveste viata.

Felul ei sensibil se intrezareste in orice face: daca pune o poza pe un grup, atunci e un tort in forma de paun, e un catel glumind subtil, e o camera boho care iti insenineaza ziua.

Face si cadouri misto, sigura pe ea (mi-as fi dorit sa fiu si eu atat de priceputa la cadouri): un portret cu tine si pisica ta, pictat in auriu, unde ai cornite de coral. Oare de unde si-a dat seama ca imi place auriul si marea? Un inel cu Isis, pentru ca pretuiesti familia chiar atat de mult. Un cactus dansator, ca sa iti creezi momente frumoase cu copilul tau. M-a rasfatat.

Scriitor fiind, imi place cand vad arta frumoasa. Iar ea nu doar picteaza, ci scrie si poezii. Poezii frumoase si sensibile ca ea. Pe care le citesc cu drag.

Daca vezi altceva in Alexandra, e pentru ca nu ai vrut sa o cunosti. Dar cine stie sa aprecieze frumosul, stie sa aprecieze si o fire asa cum este ea. Si ea, dragilor, e una la un milion! Pe testate!"

Diana Hart :

" I am the proud owner of this wonderful painting. Straight forward order and delivery process. I can't wait to see it up on my wall!

I can't recommend enough. It's wonderful to see so much talent in one person!"

Magdalena :

" O estetica vie, sincera, care deși e noua, unica, parca le aveai undeva și le recunoști cu drag! "

Oksana :

" Your beautiful item has been treasured in my new special favorites list! "

Jamie :

" YES, I received it and LOVE it! I left you feedback saying as much! Hope you received the feedback. Thanks so much and keep up the fabulous artwork! "

Alexandra :

"Am pus minunatul papagal pe perete deja. Mulțumesc mult pentru gestul frumos!"

Valentin :

"Pictorul este un filozof, dar poezia sa este pictura...

Pictura este tăcerea mintii, muzica ochiului..."

Răzvan :

"You're one of a kind!"

Elena :

"Cautam un cadou special pentru fiica, ceva ce ea își dorea de mult timp. Alexandra mi-a oferit multiple, diverse opțiuni și în final o alegere accesibila la preț, după preferințele fetitei mele, pe care a bucurat-o mult cadouasul."

Corina :

"Ali mi-a oferit doua cadouri minunate. Și acum păstrez cu bucurie în una din camere poze de la o ședință fotografica în care ea mi-a fost și fotograf și makeup artist, sincer va spun ca sunt cele mai reușite fotografii portret ale mele. În fiecare zi, îmi zâmbește îngerul cu vioara pictat de către ea pentru camera unde soțul meu și băieții mei își tin instrumentele muzicale."

Codrin :

" Tocmai ma întorsesem pentru puțin timp în tara din Norvegia și, când am aflat ca Alexandra pictează, mi-am cumpărat de la ea o minunăție de tablou! ".

Gabriela :

" Am cartea ei de poezii, prima, cea subțire cât o broșurica, publicata la Junimea. Rar ma impresionează o carte noua, chiar dacă este una lirica. Însă când am citit a ei "Cioburi de sticla", am plâns. Eram singura în casa, am citit-o fără sa ma întrerup insetata de cuvintele ei alineate concentrat și parca magic și... am plâns."

Ioana :

" Am cunoscut mulți doctori care mi-au îndrumat viata într-un fel sau altul... dar nici unul dintre ei nu a fost un om atât de interesat de persoana mea, atât de sincer și implicat, atât de înțelegător, modest și răbdător, atât de adevărat prieten, atât de vindecător și doctor al sufletului meu care sa găsească soluții inovatoare pentru exact ceea ce ma doare, ce am nevoie, asa cum a fost și este Alexandra."

Steliana :

" Încă din timpul facultății, o admir mult pe Alexandra și este un model în viata pentru mine, de la cât de fashion obișnuia sa se îmbrace, pana la frumusețea sufletului ei și inteligenta care o face sa nu se conformeze și sa fie deasupra lumii."



...


Dragii mei, vestea buna este ca am reușit sa scap cu viata pana acum, după o evoluție a stării mele precare de sănătate fizica, o gripa dar nu covid cu pneumonie și complicații, tratate la spitalul de Infectioase Iasi timp de o săptămână.


Selfie cu mine din săptămâna de la spitalul de Infectioase :


Mi se blochează aplicația.

Iata link la poza respectiva :


...


Update 30 octombrie 2022 :


Fotomodelele, topmodelele, angajații în relații cu publicul au și un anumit aspect fizic de luat în considerare.


Pur și simplu.


O croitoreasa poate fi și superba la aspect fizic de la natura, poate fi și foarte urâțica fizic, dar simpatica, cu un caracter, cu o atitudine frumoase.


Am vrut sa zic sa nu va tăiati fizicul pentru concursuri, care au un anumit sens doar în mintea voastră exagerata si necugetata și lipsita de răbdare.



Update 8 septembrie 2022 :


După prea multe scrieri fac o pauza pe Patreon.










...


I said I will use watermark on all my new art creations from a date, but my issues from my life, that I needed to take care about and write, even I am very tired, my lack of time and health, the big number of new art pieces created by me daily that needed organization... I did not manage to do this. I also think I will postpone the estimated date of my new book, I have so many texts written by me, on different places, I have to do a big selection, organization, categorization, modification, redactation with roumanian diactritics, thinking to put all in a special order, beautiful light, way of view, way of presenting the of the strings of the ideas, of the main subjects, complete and rewrite some texts. So it will last some time.


...


~10 august


Pana acum, nimeni nu s-a înscris la, nu mi-a scris pentru oferta mea de lucru, colaborare.


Va invit sa o faceți și între timp pun aici niște poze nu ca selecții ci ca exemplificări de diverse aspecte :

























Mai am poze de pus aici câteva, revin mai îndată.
















































Va doresc succes!

După prima reușită, voi deschide posibilitatea la mai multe colaborări cu mine. Dacă credeți ca v-ați potrivi la a lucra altceva cu mine decât este menționat în detaliile despre acest loc de lucru, scrieți-mi oricum și va voi răspunde . De exemplu, printre altele, caut și o croitoreasa priceputa pentru a lucra dupa niște proiecte ale mele. Insa acest prim post este elementar, pentru conexiunile cu clienții și chiar pentru viitoarele alte colaborări, deoarece beneficiile sunt în mare parte procentuale din câștig.




...


Have you ever met me? Then, send me an email for this :




Update 29 iunie :





Update 19 iunie 2022 :


Iată o postare de astăzi de pe profilul meu Patreon :


Daruri frumoase sunt și cuvintele frumoase, sincere, spuse sau scrise către cel căruia i le dăruiești, cuvinte de apreciere, admirație, mulțumire, recunoștință, dor, iubire, prietenie, cerere de iertare, regret în contextul potrivit, felicitări, binecuvântări, urări (doriri de bine), respect, răbdare, înțelegere, incurajare, mangaietoare, bunăvoința, ajutor, optimiste, amuzante, interesante, poetic miscatoare, sfaturi, ori cât se poate de simple, dar sincere, cu bun simt, cu buna intenție, cu buna voie.


Un sfat este un învățământ pe care îl dărui cuiva în scopul de a-l ajuta. Sfatul nu se da insistent, agresiv-superior, nepermis la discuție , neascultător, urat, pentru ca acela nu este nici sfat nici dar, este problema, aceasta atitudine urata și pierzatoare, ce trebuie înlăturată din, evitata în viețile celor în care se baga.


Darurile nu numai ca sunt daruri, dar trebuie sa și fie dăruite frumos.

De exemplu banii, se dăruiesc omului nu se baga în om.

Darurile se dăruiesc sincer, nu din interes.

Dar, cadou poate fi atât un buchet de flori cât si o mașină scumpa, vila, fiecare după posibilități. Intenția chiar contează.


Ce este dar, cadou am explicat într-o postare anterioara. Se daruie pur și simplu, fără condiții, fără sa se aștepte ceva în schimb, fără sa impună obligativități, fără sa impună obligatoriu ceva celui căruia ii este dăruit cum ar fi sa îl primească sau nu, sa iti dea detalii cum îl poarta sau sa îl arunce ori păstreze ori sa stea de vorba cu tine ori alte din astea. Din bunul simt normal un om, dacă nu zice "mulțumesc", măcar ii spune celui de la care a primit un cadou ca da a ajuns cadoul, dacă a ajuns, daca știe de cadou, în caz ca permit mijloacele de comunicare, situația curenta. Dacă vrei a dărui cuiva ceva, asta nu îl obliga pe acel om sa se întâlnească cu tine.


În limba engleza, exista un cuvânt care înseamnă și "dar, cadou" și "prezent". Asta ar fi trebuit sa pună lumea pe gânduri. Cine merita sa aibă prezentul, ziua de astăzi, o noua zi, nu rezi fără prezent?


Eu daruri am așteptat.

De dăruit am dăruit prea mult, am făcut tot ceea ce am putut.


Update 18 iunie 2022 :


Dragii mei, as vrea sa fac specificarea ca acest site este în întregime doar al meu și doar eu am lucrat, lucrez la dansul.

Pentru a crea acest site, pe care am început a-l face în 2016 și am revenit acum vreun 1-2 ani pentru a-l continua , nu am scris de la zero codul HTML, scripturi, ci am folosit machetele și funcționalitatile pe care mi le-a pus la dispoziție Wix.

Deasemenea, nu am nici un angajat, angajata, ajutor, colaborator și nicidecum sef/sefa/sefi/sefe care sa se ocupe, care sa se fi ocupat de promovarea mea si aducerea de clienți, de managerierea ori organizarea lucrului meu, de reprezentanta, reprezentarea mea.

Aștept înscrieri la interviu, pentru colaborare.

Am mii de scrieri, fotografii pe care nu le-am pus pe site și nu am updatat încă site-ul cu cele mai recente picturi ale mele.


Iată un clip video cu mine unde răspund pentru fanii mei la potențialele lor întrebări către mine :




Locuiesc în apartamentul meu doar eu și cu mama mea, am avut tot felul de probleme, dar ne cautam încă una pe cealaltă sufletește, uneori mai face și ea poezii, ikebana, obiecte de decor. Și sora mea mai mare care este plecata de mulți ani a pictat câteva tablouri ale ei, unul m-a rugat pe mine sa i-l vând ea nefiind în tara atunci , ii plăcea îndeosebi tehnica cubism sa picteze, a făcut și câteva bijuterii, păpuși. Mamaia era și ea artist talentat, designer vestimentar celebru în sat de prin anul 1938, chiar și la 90 de ani crea obiecte inovative de decor, ii plăceau mult florile, si mătușa mea are niște talente, mai ales la istorisiri, povestiri, și verisoarele mele.

Sunt îndrăgostită dar de un vis, încă nu m-am întâlnit cu respectivul, al meu prince charming, care este și el artist, în muzica, dar și pictor, poet și actor.


Update 10 iunie 2022 :


Ne doresc tuturor o vara frumoasa!



Update 3 iunie 2022 :


Atenție! Am schimbat un grup al meu Fb. cu unul nou în care sunt doar eu administrator :



Update 21 mai 2022 :


Vizavi de Chopintz 1,2,3,4 mi-ar fi plăcut sa o aud cantata ca o arie simfonica, și cu viori, și cu câteva cuvinte, versuri puține de la mine, cam cu o asa forma :




Astăzi însă am văzut ceva ce s-ar putea sa prindă bine :



...


Mi-am făcut post de radio, pe internet. Deocamdată am doar câteva melodii, abia mi l-am creat, dar urmează sa pun mai multe, inclusiv eu spunând câte ceva. Vroiam sa urez bună dimineața Iașului , de asta. Va pup! Iată link-ul :



...


Ca un indiciu, primul meu mix conține aceasta melodie :



Însă problemele mele au continuat și asta mi-a împiedicat și acest plan de viitor, de viata al meu, nah, totuși tot nu ma las bătută.


DJ Alixa va pupa!




Iată și la cam ce tind :














..............


Nu este nici un serial viata mea.


Voi poate ați vrut sa vedeți serial de la mine? Nu am făcut încă asa ceva, am scris scenariile câtorva piese de teatru, dar sunt incomplete și nu le-am pus încă în scena, una dintre ele despre care abia așteptam să o finalizez și sa o aduc pe scena teatrului romanesc, eu plănuind sa ma ocup și de regie, distribuție, decor, se numeste "Cleopa" și este o piesa de teatru foarte simpatica și interesanta, oricum scenariile gândite de mine pe care le-am și scris sunt doar vreo 2 3... Uneori rar am scris și pilde ori povesti, cum era cea cu flamingo...pe care defapt nici nu mi-am notat-o...


Sau poate va referiți la postările despre Cuțu Merlin? Le puteți vedea și pe profilul meu Patreon o parte, dar cu poze mai multe pe grupul meu Facebook numit "Cuțu Merlin a' lu' Ali" . Mai am și grupul Facebook "Alexandra Tot Saitan" , dar care are asa multe postări puse de mine doar în ediție limitata. Mai am grupurile "Dedicatii mesaje cu ALIXA" și "Cum sa fim fericiti?" și "Marilyn MANSON dear fans" și "Știri cu Alixa" (la început postam pe grupul"Evenimente Iasi" pe care îl aveam la început cu jurnalista Oana N. Simionescu, dar la care am renunțat pe 3 iunie 2022 și am șters toate postările mele de acolo, pentru ca acel grup a fost compromis ; la grupul "Știri cu Alixa" sunt doar eu administrator și fără alți moderatori ).

Profilul meu Facebook este "Alexandra Curic " și paginile mele Facebook sunt "Alexandra Curic (@ALEXANDRACURICREALA)" și "AliC Art (@AlexCArtist)" și "Alexandra Curic Only fans".


......

Until now, no one applied. I am still waiting for you to apply.


I am looking for a collaboration with a person able to promote me and my art, work. His/her financial gaining will be a percent from my gaining, based on how good he/she will promote me and my art, work. I aprecciate high level of studies for the candidate, but what I will consider more on choosing that colaborator are these things : - honesty, sincerity, fidelity, seriosity in doing a perfect job ; - the simpatism between we two and the way we get along ; - experience, good results ; - intelligence, talent, good at communication with people ; - a friendly person, an optimist, easy to understand things, empathic but also smart, with integrity and self-trusting, with lack of cold rigidity or superiority; modest and strong in the same time ; workoholic would be great ; - who knows to respect confidentiality, exclusivity and engagement ; - knowing roumanian language in a profy way, having a driver license, having a beautiful, elegant, impressive, catchy style, being good looking are great pluses but are not basic demands, also intention matters ; must know english very well ; - open to do more than a job, with increases in his/her percent ; besides promoting me, dealing with clients, I will ask him/her to find the perfect additional relations for collaboration with me, also little occasional todos, jobs or projects as my assistent she/he can work at under my supervision ;


Apply to this offer by writing me on my LinkedIn profile.


Check out Alexandra Curic’s profile on LinkedIn :


If you, somehow, have temporary problems with LinkedIn site or you, from some reason, don't want to have a LinkedIn profile, to apply to my offer from LinkedIn, then apply by writing me here on my site : Menu - - > Contact.


I aspect for the first phase of candidature for you to send me a message containing these, writing me :

1. shortly who are you ;

2. why do you want this job, to collaborate with me ;

3. why do you think you are suitable for this job;

4. what is your experience regarding the criterias for this job ;

5. if you win the candidature, for how long you aspect, you imagine to be my collaborator?

6. what is the thing, the detail, the situation you imagine to be able to make you give up on this collaboration with me in the future?

7. any other aspect, detail you need, you feel to mention about you regarding this subject ;

8. feel free to ask me any question, information you want, need to know about this subject;

9. your cv ;

10. your ability regarding the location : Iași, România.


I will ignore the messages with offences.


I prefer a person with no legal, judicial issues ; if somehow you have a sensitive history with this kind of issues but you still want and consider yourself suitable to apply to this job, apply and we will talk about this, you will explain me the gravity of your legal, judicial or some other kind of issue and I will consider you as a possible candidate ;





226 views4 comments

Recent Posts

See All

4 comentarios


Alexandra Curic
Alexandra Curic
27 abr 2022

Nu pot da like la propriul meu comentariu, la cel cu gif-ul cu cățelul : "temporary technical issue at our end". Iată, mi-a dispărut propriul like și de la acest comentariu al meu. Dar asa pățesc și pe Facebook, când îmi dau pe unele grupuri ale mele like la propriile mele postări.

Me gusta

Alexandra Curic
Alexandra Curic
27 abr 2022

Iată, pot pune și imagine, gif. Cum, și video? Pot și edita comentariile mele aici. Drăguț.


Me gusta

Alexandra Curic
Alexandra Curic
27 abr 2022

Tot eu sunt. Vreau sa vad dacă funcționează a pune aici comentarii.

Me gusta
Alexandra Curic
Alexandra Curic
27 abr 2022
Contestando a

Deci a trebuit sa ma loghez cu Google sau Facebook ca să pun comment.

Me gusta
bottom of page